3/07/2013

Vote for my best winter outfit


     CZ: Máme tu, doufám. konec zimy, a tak jsem opět udělala takové shrnutí outfitů, které se u mě na blogu během zimy objevily. 
     Vytvořila jsem hlasovací pole, takže směle do hlasování o outfit, který vás zaujal nejvíce. A do komentářů klidně zmiňujte naopak i ty nejméně
     sympatické! :) Pěkný den, Bára

     EN:The winter is over, I hope, so I made this post about all my outfits which you could see on my blog during the winter. I also made a poll so
     please feel free to vote for the outfit, which you like the most. And write me some notes as a comment as well! :) Have a nice day, Barbora


Vote for your favourite outfit!
  
pollcode.com free polls 

5 komentářů:

  1. Hlasovala som za jednotku, ale takmer všetky sú super :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. dvojka a sedmicka!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechny! Máš skvělý styl!:) Nejvíc pak 1,2,6,9,11:)

    OdpovědětVymazat
  4. 9!actually i love all of your outfits!
    NEW GIVEAWAY ON MY BLOG!CHECK IT OUT!
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/
    Kisses!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mě inspirací a motivací, děkuji za ně!
Your comments are inspiring and motivating, thank you for them!