3/05/2013

Outfit: Skull scarf


     CZ: Pokud sledujete můj Instagram, vlastně i blog, tak víte, že lebky jsou moje slabost. Nejsem nějaký satanista nebo kdo ví co (:D), ale ta
     móda, se kterou se nejvíce proslavil Alexander McQueen se mě prostě chytla a pustit se nechce.
     Tentokrát jsem ulovila tento šátek z H&M (nečekaně, že? :D) - vlastně ho ulovil můj taťka - já zrovna s mamkou něco vybírala, když přišel
     taťka s tímto skvostem, že prý to je přesně pro mě :) Ano, už mě zná.
     Takže šátek je doma a já říkám hurááá! A kolik už mám doma lebek? Hmm, mikču s krajkovou lebkou znáte z minulého outfitu, lebku z
     kamínků na tričku z Ann Christine se několikrát objevil na Instagramu, lebka na khaki tričku s kameny ze Zary, lebka na černém tričku s
     flitry ze Zary ...ach jo, možná to už stačí, co vy na to? :D
     A jak jste na tom vy s lebkami? Nosíte/nenosíte? 

     EN: If you read my blog, you know that skulls are my weakness. I am not a freek, I asure you :D but this trend which is most famous because
     of Alexander McQueen catch me and won't let me!
     This time I got this gorgeous scarf - actually my dad found it in the store and he knew right away that I would love it. Yes, he knows me well :)
     And how many skulls do I have at home? Well, the sweatshirt with lace skull you know from last outfit post, skull of sparkling little stones from
     Ann Christine which you can definitelly find on my Instagram profile, then skull on my khaki Zara t-shirt with stones on shoulders and another
     Zara t-shirt with skull made of little sequins. And I do not count accessories :D
     So how about you, do you like them, wear them or not?



scarf, ring, jacket, hat, shirt, pants, shoes - H&M / bag - Zara / watch - Marc by Marc Jacobs

15 komentářů:

  1. Ta bundička je úžasná tu chcii!!!!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju! tu jsem koupila někdy na podzim ve slevách za 700 :)) je skvělá :)

      Vymazat
    2. Se maaas, ja ted na jare nemam vubec nic jako nejakou takovou.. Nci proste asi me drbne:-D

      Vymazat
    3. :D :) ale tahle je spíš do zimy a nebo do studeného jara... :) nosila jsem ji v zimě se silnějším svetrem a teď jenom s tričkem a košilí třeba :)

      Vymazat
  2. Šátek je skvělý!! Já mám jedny loafers s lebkou a miluju je!! Právě jsem si tě představila ve všem tvém oblečenís lebkami a musím říct že být moje babička tak se tě si leknu že jsi smrtka;D ale neboj byla by jsi i tak krásná!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja skoro nič s lebkou nemám ale ten šál je krásny:-) a aj celý outfit:-))

    OdpovědětVymazat
  4. AMAZING!
    Do you want follow eachother?

    I wait for you fo a new MANICURE POST!
    Kisses from Rome

    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. Je vážně skvělý! Je fajn, že tě taťka tak dobře zná :) Ten můj by mi nedonesl nic nebo boty o pět čísel větší :-D

    OdpovědětVymazat
  6. I really like that scarf. Great look, my dear.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks to be passed to me! I follow you now!
    I have voted for nr. 9 outfit!!


    I wait for you for a NEW FASHION POST!

    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  8. Ten šátek je úžasnej a celej outfit fakt super! Sluší ti:)

    OdpovědětVymazat
  9. I have found some useful blogging tips which can help you to make your blog most popular and useful:.
    Remember, blogging is basically a public endeavor; better know how to deal with the public ahead
    of time. The personal blog is an ongoing diary by an individual is the most common
    blog.

    Check out my web site; blog writing
    My page :: godaddy promo

    OdpovědětVymazat
  10. Either I stop biting my nails, or she gives me a full refund.
    That previous British maxim states that 'Knowing your enemy is battle 50 % won'.

    Skin picking and nail biting are chronic problems, so there is not
    currently a "cure" but you can find relief if you are willing to work at it.


    Stop by my web-site :: How to stop biting nails

    OdpovědětVymazat
  11. Occasionally laser surgery will be used in order to deal with the
    problem. Small and soft skin growths acquired on the skin are called skin tags.
    This sounds drastic but as long as you pay due care and attention when
    carrying the task out the removal should happen without a hitch.


    my weblog - Skin tags removal

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mě inspirací a motivací, děkuji za ně!
Your comments are inspiring and motivating, thank you for them!