3/04/2013

New in: shoes for spring


     Jaro se nám konečně blíží, a tak jsem se byla porozhlédnout po nějakých těch botičkách. V neděli jsme s našima zavítali do nákupního centra,
     kde jsem si u Bati vybrala tyto dvoje polobotky. Tento druh bot mám opravdu ráda, hodí se jak k džínám tak k punčochám a sukni, ale zároveň
     se dají nosit v trochu chladnějším období, než přijde řada na balerýnky a podobně.
     Předloni jsem si v Zaře koupila podobné lakýrky a nosila jsem je skoro celý podzim a následující jaro, bohužel mi však po jedné sezóně úplně
     odešly a já byla nešťastná, protože jsem si je opravdu moc oblíbila. Proto jsem teď byla nadšená z těchto lakýrek, které mají naštěstí vyšší
     podrážku, a tak doufám, že mi nějakou chvíli vydrží! :)
     Co říkáte na mé nové úlovky? :) Líbí se vám botičky? A jaké nosíte vy na jaře?
     
     Plus ještě přikládám outfitovou fotku z neděle, kde můžete vidět novou černou bundičku z Orsay, koupenou za 200,- jako poslední kus (PC:
     1399,- ach, tyhle slevy miluju! :)
     Krásný slunečný den, Bára!

     PS: ...na mém FB profilu jsem již vyhlásila výherkyně valentýnské giveaway! :) Slečnám gratuluji a ostatním děkuji za účast, brzy zase nějakou
     vyhlásím! :)



jeans - Bershka / jacket - Orsay / swetshirt - Promod / shoes - Zara / bag - Baťa / beanie - H&M / watch - Festina

doplňuji: cena botiček - černé lakýrky 1199,- a béžové 1599,- (doufám, že si to dobře pamatuju, ale maximálně se to liší o +/- 100,- :)

15 komentářů:

  1. Jsi krásná!! A po nějakých botičkách se taky musím podívat;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! :) to rozhodně, jaro se neúprosně blíží :))

      Vymazat
  2. Tenhle typ bot miluju! Jsou krásný! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vaaau, ešte by bolo fajn keby si napisala cenu tých topanociek, tie hnede sa mi strasne páčia a mysliiiim že som ich v Bati videla a pokukovala po nich..musim tam zajst ešte raz.. ja zvyknem nosit vyssie topanky, ale moje oblubene sa mi teraz znicili a musim si nieco kupit bezpodmienecne!!

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ceny jsem už doplnila! :) taky jsem po nich koukala už delší dobu, ale pořád jsem se rozhodovala a říkala si, že třeba natrefím ještě na něco jiného, ale teď jsem za ně moc ráda! :)

      Vymazat
  4. Super outfit a botičky jou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Přesně takový se mi líbí:)) A hrozně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. teda, ty boty jsou dokonalé<3 a krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
  7. Muy bonitos los zapatos!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  8. tie ou sú super, ja zbožňujem topánky asi akéhokoľvek typu :-D a outfit je super, taký pohodlný na nákupy:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní outfit, sluší ti to :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mě inspirací a motivací, děkuji za ně!
Your comments are inspiring and motivating, thank you for them!