2/22/2013

Outfit: Lace skull and burgundy details


     CZ: Dnešní outfitový příspěvek se skládá z mých oblíbených barev pro podzim a zimu - khaki, burgundy a šedá. Kousků v mém šatníku
     mám v těchto barvách čím dál tím více a stále se jich nemohu nabažit.
     Jak jste si také mohli všimnout, tak v zimě velice ráda nosím místo kalhot punčochy se sukní nebo šortkami. Dnes jsem zvolila mé oblíbené
     letní šortky z Topshopu, vytáhla jsem je, jelikož už se nemůžu dočkat, až je zase budu v létě nosit. A myslím, že v kombinaci s burgundy
     punčochy Calzedonie tvoří dokonalou dvojici.
     K šortkám jsem zvolila sportovnější šedou mikču z H&M, na které mě na první pohled zaujala lebka z krajky. Jak neotřelá kombinace :)
     Jelikož se také lehce oteplilo, vytáhla jsem pletený baretek, který jsem dostala k Vánocům od přítele :) No řekněte, není skvělý?
     PS: již tuto neděli se chystám do Alp, takže příspěvků bude pomálu, ale já pak zase vše doženu! :) mějte se krásně, Bára

     EN: Today's outfit consists of my favourite colors for fall and winter - khaki, burgundy and gray. After this season I have so many clothes in
     those colors in my closet and I'm still enjoying wearing them :)
     As you can see I really like to wear tights in the winter in combination with skirt or shorts. Today I've chosen my favourite summer shorts from
     Topshop, because I couldn't wait till summer. I think that they look great with my burgundy tights! What do you think? :)
     On top of that I put on a little bit sporty grey sweatshirt with lace skull. I really love this detail!!
     And because the weather was quite warmer, I put on my new beret which my boyfriend gave me for Christmas :)
     PS: I'm going skiing this sunday so I won't be posting so much, but I promise I'll make it up to you guys! :)) have a nice time, Barbora

     PS: nezapomeňte na mou Valentýnskou giveaway, která stále probíhá! Máte šanci vyhrát doplňky značky Stradivarius, pravidla jsou
     jednoduchá, zapojte se ZDE


parka, sweatshirt, bag, beret - H&M / tights - Calzedonia / shoes - Zara / bracelets - Primark / watches - Marc by Marc Jacobs / shorts - Topshop

13 komentářů:

  1. Tak ty kraťásky z Bershky mám také. :* Nemáš je ale dole napsané v popisu outfitu. !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle kraťásky mám zrovna z Topshopu:) ale vím, že v Bershce měli podobné ;) vidíš, zapomněla jsem to tam napsat, hnedka to doplním :))

      Vymazat
  2. Ty kraťásky jsou božské :) A moc se mi ta kombinace líbí, i když lebky nemůžu vystát :)
    Boduješ:*

    OdpovědětVymazat
  3. Celý outfit ja uuuplne bomba! Tie kraťasy a pančušky na Tebe milujem a aj vršok je super aj proste všetko dokopy :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá kombinace! Jeden z nejlepších outfitů, Baruš :) Já jsem unešená z té mikči s lebkou :) Koukala jsem se po ni a nikde jsem ji nenašla.. Každopádně tobě ta vínová opravdu sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je super outfit! A focený v dokonalém exteriéru:)

    http://art-of-diona.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný outfit, přesně můj styl!

    OdpovědětVymazat
  8. mikina je prostě skvělá ♥

    OdpovědětVymazat